fredag 24 februari 2012

Alltid välkommen...

är jag hos min momor!

Redan ute vid trappen hälsas man välkommen hos mormor!



















Igår åkte jag & två av barnen till mormor. Det var en härligt solig dag, och man kände att våren inte är långt borta. Jag och mormor tog en liten promenad med kameran i solskenet. Vi gick ner till Östaviken som är en vik i Dalälven. Det är så otroligt vackert där!

Nästan alla snö på isen är borta


















Jag tog lite bilder på mönster och strukturer också, för att kunna öva på att göra collage...

Jag gillar att hitta fina mönster i vardagen


























Det är verkligen härligt att känna att våren inte är långt borta, trots att snön i skidspåret försvinner... Att dessutom få uppleva det i Östa tillsammans med världens bästa mormor är verkligen lycka!

1 kommentar:

  1. Åhhh vilken mysig välkomst hälsning : )) kram Sofia

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥