söndag 29 januari 2012

Firar en 1-åring!


Dock några veckor försent... För några veckor sedan fyllde min blogg 1 år! Eftersom livet går i 180 nu både på jobbet med tjänsteresor varje vecka och på hemmaplan där fokus just nu ligger på familjen, så har jag inte hunnit med att blogga så mycket på sista tiden. Men jag har absolut inte glömt bort min 1-åring!

Det här är julen 2011 i ett collage!



























Jag startade min blogg för att jag älskar att skriva och skapa. Jag hann inte skriva många blogginlägg förrän, jag tappade fokus, då min mamma hastigt blev sjuk. Efter två månaders upphåll kom jag igång igen och då blev min blogg en del av bearbetningen av min mammas bortgång. Du kan läsa min historia här & här


Nu när jag läser mina inlägg från den tiden, så har jag svårt att förstå hur jag fick livet att gå ihop med jobbet, familjen & sorgen. Den där gamla klyschan att man klarar mer än man tror, den är faktiskt sann!

4 kommentarer:

  1. Åhh styrke kram till dig från mig : ) Grattis till din fina 1-åring : ) Jag firar snart 2 år då blir det bloggtävling på Sofiabakar

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till bloggen och dig i efterskott!
    Många många varma kramar till dig!
    Nelya

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis ♥ Ja det är inte lätt att få till allting. Jo jag läste om PhotoScape, det programmet har jag använt länge nu...är så nöjd. Enkelt och bra. Önskar dig nu en fin vecka. Kram Maria

    SvaraRadera
  4. grattis till att fira ett år med bloggen. ett år går så fort, vi ses snart .många kramar marita

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥