måndag 16 januari 2012

En utmärkelse!

Det är alltid så roligt när någon uppmärksammar det man gör och skriver. När ni som läser skriver en kommentar eller ställer en fråga, så blir det så mycket roligare! Så jag uppmanar er som vill att skriv gärna kommentarer på mina inlägg!











Igår fick min blogg en utmärkelse, en BlogAward! Det var Nelya som har bloggen Lavendeldockor som inspireras av min blogg som sänt mig denna award. Jag blev verkligen hur glad som helst!

Till awarden hör också ett par små uppgifter. Självklart ska man tacka den som gett dig utmärkelsen och länka. Sen ska man skriva ner fem bloggar, som har mindre än 200 följare, som man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem. Och till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare.

Jag skickar denna utmärkelse vidare till fem inspirerande bloggar som jag följer:

Johanna som har bloggen Njutbara ting
Evs-Mari som har bloggen Vårt röda hus
Helena som har bloggen Ord & Känsla
Sofia som har bloggen Sofia bakar
Helena som har bloggen Craft & Creativity

Tyvärr så var det max fem bloggar som jag får ge utmärkelsen, men jag läser många flera bloggar som inspirerar och förgyller min vardag!

7 kommentarer:

  1. Tack fina du, så glad jag blir;) länkar till din blogg ifrån gårdagens inlägg;) Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack, min vän... jag känner mej så glad!

    Kram till dej!
    Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Grattis söta du...så kul och uppmuntrande att få en award :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Oj, vad roligt! Jag som inte hinner med min blogg just nu och då extra kul att bli uppmärksammad med en award.
    Tack, gulliga du:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Tack gulle gulle dig jag gillar din blogg med : ) varm kram en tacksam o GLAD Sofia

    SvaraRadera
  6. Tusen tack! Vad smickrad och glad jag blir. :)

    SvaraRadera
  7. Stort grattis, det är du väl förtjänt av! :)

    Jag önskar dig en härlig tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥