måndag 9 maj 2011

Jag är med...

....systemkamera!


Så köpte jag en fotoväska också!



















Jag har under lång tid funderat och forskat i vad jag ska köpa för systemkamera och idag var det dags att göra slag i saken. Det blev en Nikon D7000. Det är så där 20 år sen jag fotograferade med en systemkamera senast, så allting blir nytt för mig igen. Kameran har tusen olika finesser och funktioner, men jag får väl lära mig en funktion i taget. Det ska bli så spännande och kul!


Så här ser den ut!





















Till en början blir det autoläge som gäller, men sen ska jag se till att lära mig alla inställningar. Nu vill jag bara vara ledig för att lära känna min nya kamera. Den här veckan är jag på språng en hel del och bor även borta en natt. Jag skulle förstås ha köpt den i fredags istället...

Jag får ge mig till tåls till helgen. Då ska jag frossa i fotografering!

3 kommentarer:

  1. Kul! Jag ser fram emot att se lite bilder sen!

    SvaraRadera
  2. Vad kuuuul grattis till tillskottet!!! Kram Kusin Erica

    SvaraRadera
  3. Grattis! En systemkamera gör ingen ledsen :)

    Så kul nu när du ska lära känna den. Lycka till! :)

    Kram Safia

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥