fredag 13 maj 2011

En titt innan jag slår in paketen!

Det var svårt att inte få med reflexer i glaset från fönstret


















Jag hade köpt jättefina tavlor från http://barntavlor.se/ . Jag hittade dem på Barn & Baby mässan i Göteborg och jag föll för dem direkt! Det är en tjej, Sofia, som driver företaget och som gör tavlorna själv. Sånt imponerar på mig!


Tog bilden snett underifrån för att slippa reflexerna, blev så där...



















Min grabbar har blivit förstora för barntavlor, men som tur är så har de två små kusiner. Så förra helgen skulle vi uppvakta barnens kusiner som fyller 4 och 1 år. Tyvärr så blev det inget kalas den helgen, utan det är flyttat några helger fram.  Nu står tavlorna här och väntar på att bli inslagna, så jag bestämde mig för att fotografera dem innan de blir insvepta i papper.


Hedda är i "prinsesseåldern"!



















Vi har köpt varsin leksak också, det kanske är roligare i deras ålder!


















Idag har det förresten varit hopplöst med blogger och nu är gårdagens inlägg borta... Jag får väl hoppas att det kommer tillbaka!

Ha en skön helg

2 kommentarer:

  1. Marie Louise13 maj 2011 21:09

    Åh vilka fina!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul att du visar mina tavlor! Jättekul att se! :)

    Visst har bloggen varit helt tokig det senaste dygnet. Nu verkar allt återställt igen - hoppas att det håller i sig. Allt som jag gjorde på bloggen igår är borta. Knasigt :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥