lördag 31 december 2011

Gott slut

Jag dukar och piffar med det som finns hemma för stunden


















Jag är mitt upp i förberedelserna innan huset fylls av gäster. Här lagas det mat, piffas och fixas. Men jag vill ända skriva årets sista blogginlägg och tillägna det till er alla som läser min blogg! För det är ni som ger min inspiration och näring att skriva. Ni har även givit mig styrka och framtidstro under året som har varit ett ganska svårt år för mig. Jag är helt övertygad om att 2012 kommer att bli ett helt fantastiskt år!

Jag har "slaktat" en bukett rosor som får bli bordsdekoration




















Jag vill önska er ett riktigt

Gott Nytt År!

3 kommentarer:

  1. Gott nytt år och vilken fin dukning och vackra rosor kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Vad fint du gjort
    Go fortsättning på det nya året

    SvaraRadera
  3. Så vacker bordsdekoration !! God fortsättning 2012 önskar jag dig !! Kram Eva

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥