måndag 26 december 2011

God fortsättning!


Lite olika glöggtilltugg som förgyller!



















Jag har firat en datorfri jul och då blev lite bloggsemester också!  Det har varit några dagar av eftertanke, men även glädje och gemenskap med nära och kära. Som vanligt har jag och min familj varit hos mormor och firat. Den stora skillnaden den här gången har varit att firandet har skett utan min mamma... Men trots sorg och saknad har vi haft en riktigt God Jul!


Tomten har mamma målat!


























De fina skedarna har jag fått från mormor när jag var liten!

















Nu är det dags att blicka framåt och se till att 2012 blir ett år av glädje och lycka!

Självklart vill jag önska min bloggläsare en riktigt god fortsättning på julfirandet.

God fortsättning!







4 kommentarer:

  1. God fortsättning så fin han är tomten som din mamma målat! Varm kram i stormen Sofia

    SvaraRadera
  2. Att fira jul hos mormor ...det låter jättefint !!! Vilka fina skedar du fått. Jag älskar gamla saker . Tack för kommentaren hos mig Ja, limpistolen blir kanon, jag använder sådan ofta. Ha nu sköna mellandagar. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Så skönt att höra att julen blev fin, trots saknaden. God fortsättning önskar jag dig också :)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Tittar in och önskar dig ett gott slut och ett riktigt GOTT NYTT ÅR...♥

    Kramar Maria

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥