tisdag 6 december 2011

Jag är en vinnare!

Ni som har läst lite på min blogg sen den startade vet att mitt liv har gått lite upp och ner... Var för någon vecka sedan i en djup dal och då fick jag den här kommentaren på min blogg:

"Hoppas att du får möjlighet att ha det lugnt och skönt framöver. Det låter väldigt spännande med dina julnötter!
Jag tycker du ska kika in hos mig, så blir du glad..."


Kommentaren var från bloggen Ord & känsla. Och när jag gick in där så blev jag så glad. Jag hade nämligen vunnit fint julpynt på bloggens tävling. Idag när jag kom hem från en lång arbetsdag i Karlstad så väntade paketet med pyntet i min postlåda!


Det här vann jag på bloggen Ord & känsla!


























Om en dryg månad firar min blogg ett år och då kommer en tävling hos mig också!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du tyckte om pyntet och att du citerade vad jag skrev:) Blev glad att det var just du som vann. Hoppas att du inte få en allt för stressig tid fram till jul!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Grattis! Vilka fina hängen! Ha en riktigt mysig advent. Kram

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥