torsdag 21 april 2011

Påsk i mitt kök!

Min favorit lykta stylas om efter årstid


I söndags påskpyntande jag i liten skala i köket. De senaste åren så har jag inte tagit fram några påsk saker, för jag kommer alltid på att göra det på skärtorsdagen eller ännu senare... Det är liksom ingen idé att ta fram nåt!


Dessa köpte jag på Village för några år sen



Isak gjorde en jättefin påskkyckling på fritids!



De här fina ljusen hittade jag på Indiska
 

Kanske kommer det i alla fall upp lite mera pynt i morgon...

Glad Påsk alla bloggläsare!

3 kommentarer:

  1. Go kväll, tack för att du tittade in hos mig.:)) Dock blandar du ihop mig med någon annan, jag har inte varit på mässa i Göteborg och jag gör tyvärr inga tavlor. Det vore förstås en dröm att få göra något sådant. Ha en skön påsk. :))

    SvaraRadera
  2. Hmm, jag är lite förvirrad, men jag hittade din fina blogg via http://hildas-hem.blogspot.com/ !

    SvaraRadera
  3. Gillar favoritlyktan!! Här pyntas inte heller, bara med pyntet de skapat i år.

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥