måndag 18 april 2011

Omgiven av bäbisar en hel helg!

Jag har så himla svårt att få tangenterna att bilda ord och meningar just nu, därav att det inte händer så mycket på min blogg... Har lite för mycket runt omkring mig, så jag får liksom ingen ro. Här kommer i alla fall några rader om mässan som jag jobbade på i helgen.



Vår monter var populär bland de små!
 













Den här helgen har jag varit i Göteborg och jobbat på Baby och Barnmässan. Det var ett jobb som gav mig energi och näring, trots att det är jobbigt att stå på mässa! Det var så kul att omges av bäbisar och barn, som var där med sina trevliga föräldrar. Om man sen lägger till alla fina och roliga saker som det fanns att titta på, så var det verkligen ett toppen jobb!

En monter stack ut mer än alla andra och det var http://barntavlor.se/ Där fanns det helt underbart fina personliga tavlor som kan beställas på webben!


Hur fin som helt!
Min favorit!

Jag återkommer när jag har gjort mitt första inköp! Det är ju några små barn som fyller nu i vår och så är det ju några i min omgivning som väntar barn under sommaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥