onsdag 4 april 2012

I mitt påskägg hittar jag...


den allra finaste chokladen!

Jag tycker att ägget är så läckert!























Dessutom så var det fint inslaget i cellofan!


























Ägget kommer från Mälarchocolaterie i Västerås där de tillverkar den allra ljuvligaste chokladen. Jag fick min första ask praliner därifrån för drygt ett år sen av två av mina kusiner med familj. Sen dess är jag fast!


Fina askar och utsökt choklad förgyller min vardag!






















Var gång jag passerar Västerås (och det blir då och då eftersom mammas grav är i Västerås), så stannar jag till och köper mig en ask. Senast blev det ett påskägg till mig själv!


Får du något påskägg, köper du själv eller struntar du helt enkelt i det?

4 kommentarer:

  1. Åhhh vad chokladen såg fin ut Madde gahhh mums : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Den där chokladen ser riktigt smarrig ut. Säkert bästa delikatess. Roligt att få .
    Ha en skön och go´ påskhelg önskar Eva

    SvaraRadera
  3. Mmmm... ser gott ut och är vackert! Kan det bli bättre? Jag har laddat påskhönor åt mina fem barnbarn och på nåt konstigt sätt blev det lite över! Men så fin choklad som du njuter av har jag ingen.
    Tack för din kommentar. Ja, Maj hade den underbaraste trädgård och som du säger, hon sitter säkert däruppe och pratar trädgård med din mamma:)! Saknade är stor men alla minnena är kvar!

    Glad påsk!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Jag är också stor fan av deras underbara choklad! Tänk att Västerås har choklad i världsklass!! Har du provat deras macaron? Äter du en sån är du också fast :-)

    Glad Påsk!
    Moni

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥