fredag 4 november 2011

Ljus för mamma ♥


Det här hjärtat fick jag från Fonus i samband med begravningen


















Idag har jag varit vid mammas grav igen och tänt levnade ljus. Det är den första Allahelgonhelgen utan mamma och det var oerhört tungt att stå där och tända ljuset. Känslan av overklighet skjöljde över mig och det kändes så ofattbart att det var min mammas grav som var där. Åh, vad jag saknar henne! Jag har så mycket som jag vill berätta för henne och dela med henne...

När jag kom hem så tände vi en ljuslykta som är vi tänder speciellt för mamma och även för min älskade morfar. Den har formen av ett hjärta och jag fick den i samband med begravningen.

Svamparna köpte jag i Riga när vi mellanlandade där i höstas!





















Önskar er alla där ute en skön Allahelgonhelg ♥

6 kommentarer:

  1. Jättefint hjärta styrke kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Så fint du skrivit om din mamma !! Det är sannerligen en känslosam helg vi har framför oss. Skönt att kunna stanna upp och tänka på de som betytt mycket för oss.
    Tack för din fina kommentar hos mig. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Så fint du skriver om sin mamma. Förstår att saknaden är oerhört stor.
    Jag önskar dig trevlig allhelgonahelg!
    Många kramar
    Nelya

    SvaraRadera
  4. Så fint skrivet, att man inte kan göra annat än att fälla en tår. Kram <3

    SvaraRadera
  5. Beklagar sorgen. Jag känner igen känslan :(

    SvaraRadera
  6. hejsan.nu har mormor och marita varit inne och kollat din blogg, vi tycker att den är väldigt bra och vi följer era resor och smyckningen av mauds grav.
    vi tycker buketten och lyktan var mycket fin.

    mormor & marita

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥