onsdag 16 november 2011

Kärleken slog till i London!

Som sig bör när man är i London besökte vi Harrods. Mest för att fönstershoppa, eller för att köpa någon liten lyxig minnessak.

Vi hamnade på galleriavdelningen och där blev jag förälskad! I ett schack, jag som inte ens spelar schack... Tyvärr så var det ingen billig historia, 55 000 £!!! Jag hann ta några bilder, innan det jag vänligt, men bestämt blev ombedd att sluta fotografera... Här kan du i alla fall se min kärlek!

Lorenzo Quinn heter konstnären



























Om jag hade ett sådant här schack, DÅ skulle jag spela!


















Någon affär blev det givetvis inte, men jag kan fortfarande inte glömma denna skapelse!

1 kommentar:

  1. Förstår att du blev förälskad! Verkligen vackert.
    Ha en fin dag!
    Kram Ann-Sofie

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥