onsdag 7 september 2011

Två av mina passioner blir en!

Blossa 11, en glögg med kaffesmak!



Alla som känner mig eller som följt min blogg vet att kaffe, framförallt latte, är en av mina passioner! En annan passion jag har när det gäller dryck är glögg. Nu har det äntligen hänt! Blossa 11, årgångsglöggen, kommer med smak av kaffe! Det är lycka tycker jag!


Den blir nog jättegod med tryffel eller choklad!


Den går att förhandsboka, men jag tycker att det är lite sport att faktiskt köpa den samma dag som den kommer ut! Det blir lite mera sport då... Men om du vill förhandsboka kan du göra det här blossa 11!


Bilderna är lånade från blossa.se


























Nu har jag någonting riktigt spännande att se framemot när höstmörkret kommer!

7 kommentarer:

  1. Åh, vilken spännande smak. Måste testas!!

    SvaraRadera
  2. Spännande med kaffesmak, dock inget för mig tror jag...
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  3. Vilken lycka att de kombinerar dina favoritgrejer. Då har du en härlig advent framför dig :)
    Varken kaffe eller glögg är min grej så den var inget för mig men jag förstår din känsla. Jag blev superlycklig när de gjorde en chokladkaka med vit choklad och vanilj :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Spännande med en ny smak. Tack för tipset om bokning!
    Och tack för din söta kommentar hos mig!
    Önskar dig en mycket skön helg!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  5. Detta låter underbart gott.
    Önskar dig en fin fin helg. Kramar Maria

    SvaraRadera
  6. Det ska börjas i tid. Glögg är inte min favorit, möjligen med chokladsmak. Flaskorna däremot är snygga:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Den här ska bli spännande att smaka

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥