måndag 26 september 2011

Ingen vanlig måndag...


...för jag är åter i Grekland!



Stränderna är helt öde så här års och det är såå skönt!



















Nu har jag och två av mina killar, tagit lite höstledigt och åkt till Grekland. Jag är här för att ordna lite efter mamma. Hon ägde del i ett hus här och det är massor som måste fixas med papper och sånt. Krångligt och tålamodskrävande, men jag är lyckligt lottad som får hjälp!

Här nere är det riktigt skönt i september. Det är soligt, men inte så varmt som vi är vana vid när vi är här i juli. Nu är det "bara" 26 grader och det gör att man orkar göra lite annat än att bada och ligga på stranden. Så det blir promenader, hjälpa barnen med läxläsning och lite pyssel här hemma i mammas hus.


Att höra vågorna ger mig verkligen ro i själen!


















Det är skönt att bara vara!





5 kommentarer:

  1. De ser så härligt ut, passa på att njuta nu och ta hand om dig och killarna. kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att åka iväg på hösten, ser fint ut!
    Hoppas ni får en skön tid och får mycket gjort även om det känns svårt:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Njut av vistelsen i Grekland trots trist och krångligt pappersarbete! Lycka till och njut av mat, sol, stränder och tillvaron med dina söner.

    Ha de gott Madde!
    Kram från mig! :)

    SvaraRadera
  4. Ha det så skönt trots lite tråkigt runt omkring. Och njut av att bara vara med killarna!! Kram

    SvaraRadera
  5. Åhhh vad mysigt : ) Vet hur jobbig byråkratin kan vara utomlands! Borta bra men hemma bäst kram Sofia som bodde 15 mån i Moskva gahhhhhh sjuk byråkrati!

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥