lördag 8 januari 2011

Nu börjar jag att skapa min blogg!

Nu har jag äntligen skaffat mig ett bloggkonto! Det har jag funderat på länge och det känns kul att vara igång, men det är inte helt lätt.

Trodde att det här med att fixa en snygg layout och design skulle bli en baggis, men tji vad jag fick fel... Jag har tex inte kommit på hur man använder andra typsnitt än de som finns i de färdiga mallarna. Jag har en idé om hur jag vill att den ska se ut, men som sagt HUR gör man?

Jag fortsätter att prova mig fram och så fort jag hittar några tips och trix så ska jag delge er dem.

Ha en skön kväll!

1 kommentar:

  1. Va kul!! Spännande att följa!
    Tyvärr inge bra på det där med layouten, mina texter etc hoppar runt lite hur som, men men, man ser ju iaf vad det står:p
    Kör hårt, puss bästa grannen!:)
    /Anna

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥