söndag 3 juni 2012

Älskad & saknad


...är klyschiga ord, men jag tycker att det sammanfattar hur jag känner så väl!

Mamma & Isak i Grekland 2009 vid den årliga Fotbollsmatchen




















Idag är det min mammas födelsedag och hon skulle ha blivit 62 år. Den här dagen har varit fullspäckad som alla andra dagar, men kvällen har jag ägnat mig åt att titta på foton och tänka på allt kul som vi gjort med mamma. De flesta foton är från Grekland där vi har tillbringat varje sommar, sedan 2001 i hennes hus i Grekland, med ett undantag, 2004, då jag var nere där ensam.


Grattis mamma ♥!



























Förra sommaren var en konstig sommar, då vi var Grekland, utan henne, men med hennes sambo. Det kändes tomt och ovant & i många stunder väldigt svårt och tungt. Jag hoppas att vi kommer att ha lite färre tunga stunder när vi åker ner i år och att vi kan börja och bygga upp nya minnen, vid sidan om att vi har henne kvar i våra hjärtan!

Du är älskad & saknad mamma

1 kommentar:

  1. Åhhhhhh skickar en kram till dig det är så svårt att kommentera på sorgliga inlägg finns här i cyber och tänker på dig och din saknad kram Sofia

    SvaraRadera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥