söndag 15 september 2013

Long time...

...no see!

Det är över ett år sedan jag skrev ett inlägg. På slutet saknade jag inspiration och kände att jag ville ha ett mål med min blogg, vilket jag saknade. Nu har lusten att skriva och blogga kommit tillbaka, trots att jag har fortfarande inte något mål eller någon färdig struktur. Jag vill fortsätta att skriva om saker som engagerar mig, gör mig glad och som jag brinner för.

Jag har märkt att det är ett utmärkt sätt att ha recepten på en blogg för då har jag dem alltid till hands. Så flera av mina favoritrecept och självklart en massa nyskapade recept vill jag dela med mig till den som vill ha.

Hälsa och träning ligger mig varmt om hjärtat och jag har under det senaste året gjort en ganska lång och för mig framgångsrik resa när det gäller den biten. Jag vill gärna inspirera andra att finna glädjen i att röra sig. För mig har vägen dit varit lång och krokig, men jag känner att jag har hittat min väg nu.

Jag har provat på att skapa i lera ett par gånger i år! Så kul!















Att pyssla och skapa har jag inte riktigt prioriterat, trots att jag tycker att det är så himla kul och som balsam för själen. Genom bloggen hoppas jag att jag kommer att få upp det lite mer till mitt medvetande och börja skapa igen. En gammal favorithobby, fotografering, har blommat upp under året och det är mycket skapande, så där är jag på "banan".

Jag & min kamera i Grekland hösten 2012

Fotoresultatet!















Vi kanske ses mer i framtiden!



4 kommentarer:

  1. Hej,
    Vad roligt att du är tillbaka och har börjat blogga igen. Ibland behöver man en paus.
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, och nu känns det så himla kul :)

      Radera
  2. Åhhh Välkommen tillbaka. Jag har saknat din dig och din fina blogg! Kul att se dig här igen : ) kramar Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har varken bloggat eller läst några bloggar så jag har mycket att ta igen :)

      Radera

Vad kul att just du väljer att kommentera min blogg!

♥ Tack för besöket ♥